כשהשר הגרמני רצה לבקר בעזה • "ליברמן: הנזק יעלה על התועלת?"

עמית דניאל No Comments on כשהשר הגרמני רצה לבקר בעזה • "ליברמן: הנזק יעלה על התועלת?"

שגריר ישראל בגרמניה לשעבר, יורם בן זאב, סיפר אעל היכרותו עם שר החוץ הגרמני, גבריאל ואמר "אני לא רואה בו כאויב" • וגם, מה קרה כששר חוץ גרמני (אחר) רצה לבקר בעזה?

אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל בגרמניה לשעבר, יורם בן זאב, אמר הבוקר כי הוא לא ראה בעת כהונתו בשר החוץ הגרמני, גבריאל, כעויין ישראל "לא אני ולא סביבתי ראינו בו כאויב ועוין את ישראל".

השגריר סיפר על מקרה דומה שהיה בעת שגלעד שליט הוחזק בשבי חמאס בעזה "ב-2010 היה שר חוץ גרמני שרצה לבקר בישראל. ראה"מ נתניהו החליט ששרים לא מבקרים בעזה. השר זימן אותי לשיחה ואמר שהוא רוצה לבקר בעזה. צלצלתי למי שגם אז היה שר החוץ, אביגדור ליברמן, ואמרתי לו את דבריו של שר החוץ הגרמני. הוא שאל אותי, בענייניות הידועה שלו 'האם הנזק יעלה על התועלת?' אמרתי לו שאני לא רואה בזה נזק גדול".

"שר החוץ הגרמני דאז הגיע לעזה ולא רק שהוא ביקר שם אלא הוא מתח ביקורת חריפה על חמאס בנושא גלעד שליט והיחס שלהם לישראל. ראה"מ קיבל אותו כיאה לאחר מכן" סיפר בן זאב בריאיון ל"גל"צ".

"צריך להבין" מסביר בן זאב "שהם רואים בארגונים אזרחיים, בלי להיכנס עכשיו לסוגי ארגונים, כדבר חשוב. הם בנויים כך. ארגונים של חברה אזרחית מרכיבים את כל גרמניה".



0 תגובות